شهردار شاهرود:
تسهیل در ارائه خدمات شهرداری شاهرود به شهروندان/ خدمات شهرداری فقط با چند کلیک در منزل
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه یکی از این فعالیت‌ها دسترسی شهروندان به خدمات شهری به‌صورت الکترونیک است، گفت: شهرداری آنلاین مجموعه ‌اقداماتی برای تسهیل دسترسی مردم به خدمات شهرداری است که امیدوارم این اتفاق محرک و پشتیبانی برای شتاب‌گرفتن مسیر هوشمندسازی شاهرود باشد.

 

 
تسهیل در ارائه خدمات شهرداری شاهرود به شهروندان/ خدمات شهرداری فقط با چند کلیک در منزل

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه یکی از این فعالیت‌ها دسترسی شهروندان به خدمات شهری به‌صورت الکترونیک است، گفت: شهرداری آنلاین مجموعه ‌اقداماتی برای تسهیل دسترسی مردم به خدمات شهرداری است که امیدوارم این اتفاق محرک و پشتیبانی برای شتاب‌گرفتن مسیر هوشمندسازی شاهرود باشد.

به گزارش مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی با بیان اینکه شهروندان می توانند از منازل خود با چند کلیک از خدمات پرداخت عوارض خودرو، خدمات شهرسازی چون پاسخ استعلام ادارات و بانک، گواهی نقل و انتقال، پرداخت عوارض نوسازی، سوابق پرداختی نوسازی، سوابق آرای کمیسیون، پیگیری درخواستهای شهرسازی و ... را از طریق سایت شهرداری شاهرود انجام دهند، افزود: امیدواریم رضایت شهروندان با تصویب این فرایندها حاصل شود که هدف اصلی همه این اقدامات نیز همین است.

وی با تاکید بر اینکه این خدمات می‌تواند صرفه‌جویی در وقت و هزینه کارکنان شهرداری و شهروندان را در شرایط بهتری فراهم نماید، اظهار داشت: شهروندان برای انجام خدمات شهری دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند از منزل خدمات را به‌صورت غیرحضوری تنها با زدن چند کلیک و وارد شدن به سایت شهرداری دریافت کنند.

 

تاریخ:
1402/12/20
تعداد بازدید:
1493
منبع:
شهرداری شاهرود
 آدرس :خیابان تهران ، بلوار شهید بهشتی ، روبروی میدان هفت تیر ،جنب دانشگاه علوم پزشکی تلفن : 31555332 - 023 نمابر: 32390009-023 پست الکترونیکی : r.o@shahrood.ir 
                                                                                                                                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                                                                                                 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شهرداری شاهرود می باشد.
Powered by DorsaPortal