شهردار شاهرود:
آمادگی کامل آتش نشانی شاهرود برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری
شهردار شاهرود با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت نکات ایمنی در شب چهارشنبه پایان سال، گفت: ایستگاه های پنجگانه سازمان آتش نشانی شاهرود و پرسنل این سازمان برای مقابله با حوادث این شب در آمادگی کامل به سر می برند.

 

 
آمادگی کامل آتش نشانی شاهرود برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری

شهردار شاهرود با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت نکات ایمنی در شب چهارشنبه پایان سال، گفت: ایستگاه های پنج گانه سازمان آتش نشانی شاهرود و پرسنل این سازمان برای مقابله با حوادث این شب در آمادگی کامل به سر می برند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری، محسن احمدی  با اعلام آمادگی کامل پرسنل این سازمان در شب چهارشنبه آخر سال، افزود: ایستگاه های پنج گانه سازمان آتش نشانی شاهرود، پرسنل این سازمان و خوروهای اطفای حریق در این شب در آمادگی کامل هستند تا در صورت وقوع حادثه به کمک شهروندان بشتابند.

وی با تاکید بر توجه و نظارت خانواده ها بر فرزندان خود در این شب، ابراز داشت: ایستگاه های پنجگانه سازمان آتش نشانی شاهرود در خیابان 22 بهمن، میدان های عدالت و ولایت و شهرک بهارستان و قدوسی شاهرود مستقر است و پرسنل این ایستگاه ها در طول شبانه روز آمادگی ارائه خدمات امداد و نجات به شهروندان را دارند.

شهردار شاهرود در ادامه، اظهار داشت: روزهای منتهی به پایان سال بویژه شب چهارشنبه آخر سال از زمان های پرکار این سازمان محسوب می شود که کارشناسان این سازمان با حضور در مدارس و سایر مجموعه های آموزشی نسبت به آگاه سازی دانش آموزان و شهروندان هشدارها و توصیه های لازم را ارائه می دهند.

 

تاریخ:
1402/12/19
تعداد بازدید:
1434
منبع:
شهرداری شاهرود:
 آدرس :خیابان تهران ، بلوار شهید بهشتی ، روبروی میدان هفت تیر ،جنب دانشگاه علوم پزشکی تلفن : 31555332 - 023 نمابر: 32390009-023 پست الکترونیکی : r.o@shahrood.ir 
                                                                                                                                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                                                                                                 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شهرداری شاهرود می باشد.
Powered by DorsaPortal