شهردار شاهرود:
شهرداری شاهرود به استقبال بهار می‌رود/ارایه خدمات مطلوب به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز
شهردار شاهرود از اجرای طرح جهادی استقبال از بهار در اسفندماه جاری خبر داد وگفت: ارائه مطلوب خدمات شهرداری در ایام تعطیلات سال نوازاولویت های مدیریت شهری است.

 

 
شهرداری شاهرود به استقبال بهار می‌رود/ارایه خدمات مطلوب به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز

شهردار شاهرود از اجرای طرح جهادی استقبال از بهار در اسفندماه جاری خبر داد وگفت: ارائه مطلوب خدمات شهرداری در ایام تعطیلات سال نوازاولویت های مدیریت شهری است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود ،محسن احمدی،نو شدن سال را بهانه‌ای خوب برای تازه شدن سیمای شهر دانست و با اشاره به سنت ایرانی‌ها برای پیرایش چهره خانه و شهر خود در آستانه سال نو، افزود: در این راستا، با فرا رسیدن آخرین ماه سال و نزدیک شدن به فصل بهار، شهرداری شاهرود بنا به سنتی هرساله اقدامات ویژه‌ای را تحت عنوان «طرح جهادی استقبال از بهار» برای تشویق شهروندان به خانه‌تکانی و پیراستن شهر در اولویت برنامه‌های همه سازمانها و واحدهای اجرایی خود قرار داده است تا بدین وسیله سنت زیبای نو شدن در آستانه سال نو انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری به عنوان متولی نگهداری شهر همواره با شهروندان طرحی را که استقبال از بهار نام گرفته است به مورد اجرا می گذارد تا همزمان با نظافت داخلی اماکن مسکونی و تجاری، شهر نیز به آماده استقبال از مسافران نوروزی شود، ابراز داشت: در این طرح که در همه حوزه‌های مدیریت شهری به اجرا درمی‌آید، در یک اقدام جهادی و فراگیر، فضای دیداری شهر، زیباسازی و مشکلات خدماتی، نظافتی و عمرانی شهر برطرف می‌شود.

شهردارشاهرود با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان در آستانه سال نو و رضایت عمومی که اساس مدیریت شهری است، اظهار داشت: شاهرود یکی از مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی است و مسافران بسیاری گذرشان به این شهر می‌افتد. به همین منظور علاوه بر زیباسازی و بهسازی فضاهای سبز بوستان‌های محلی، گل‌آرایی میادین، زیباسازی بلوارهای اصلی و پرتردد، نصب پرچم‌های رنگی، جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی از حاشیه جاده‌ها، شستشو و نظافت المان‌های شهری، رفع مشکلات عمرانی محلات، بهسازی آسفالت معابر و... در قالب طرح استقبال از بهار در دستور کار هر یک از واحدهای پسماند،فضای سبز، عمران و بازآفرینی شهری، زیباسازی قرار گرفته است.

احمدی با تاکید بر اهمیت همکاری و مشارکت مردم در حفظ زیبایی و طراوت شهر، اعلام داشت: شهروندان می‌توانند با مشارکت خود در حفاظت از شهر نقش بسیار مهمی داشته باشند و شهر را پاکیزه نگه دارند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است که در آستانه بهار فضای نشاط و تازگی را بر شهر غالب کنیم، بیان داشت: اقدامات نیروهای شهرداری در تمام سازمان‌ها و معاونت‌ها شدت گرفته است تا به این مهم دست یابیم. جا دارد از همه همکاران خدوم خود که با تلاش فراوان در طول سال جاری پروژه‌های ریز و درشت فراوانی را به سرانجام رساندند تشکر و قدردانی ویژه داشته باشیم.

 

تاریخ:
1402/12/05
تعداد بازدید:
1910
منبع:
شهرداری شاهرود:
 آدرس :خیابان تهران ، بلوار شهید بهشتی ، روبروی میدان هفت تیر ،جنب دانشگاه علوم پزشکی تلفن : 31555332 - 023 نمابر: 32390009-023 پست الکترونیکی : r.o@shahrood.ir 
                                                                                                                                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                                                                                                 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شهرداری شاهرود می باشد.
Powered by DorsaPortal