شهردار شاهرود:
عملیات ایمن سازی و برف روبی معابر شهری شاهرود از ساعات اولیه بارش برف
رئیس ستاد بحران شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه از ساعت 4 صبحگاه امروز 14بهمن ماه عملیات برف روبی و با تلاش نیرو‌های ستاد بحران شهرداری آغاز شد، گفت: کلیه شریان‌ها و معابر شهری ایمن سازی شده اند.

 

 
عملیات ایمن سازی و برف روبی معابر شهری شاهرود از ساعات اولیه بارش برف

رئیس ستاد بحران شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه از ساعت 4 صبحگاه امروز 14بهمن ماه عملیات برف روبی و با تلاش نیرو‌های ستاد بحران شهرداری آغاز شد، گفت: کلیه شریان‌ها و معابر شهری ایمن سازی شده اند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی با بیان اینکه در پی هشداراداره هواشناسی شهرستان شاهرود مبنی بر نفوذ سامانه سرد و بارش برف، نیرو‌های ستاد بحران مدیریت شهری شاهرود از دو شبانه روز گذشته در آماده باش کامل قرار گرفته اند، افزود: از ساعات اولیه صبح گاه جمعه برف روبی و شن پاشی معابر در محور‌های اصلی شهر در راستای جلوگیری از لغزندگی و تسهیل عبور و مرور و تامین ایمنی شهروندان انجام شد.

وی ضمن بیان این مطلب که اعضای ستاد بحران شهری از ساعات اولیه عملیات برف روبی معابر و شریان‌های اصلی شهر را، انجام داده ونیزبا اتمام برفف نیز این عملیات را انجام دادند، ابراز داشت: روان سازی و ایمن سازی تردد در معابر اصلی و فرعی و همچنین کوچه‌هایی که شرایط حادی داشته اند از اولویت‌ها بوده است.

شایان ذکر است، بالغ بر 120 نفر نیروی انسانی و 10 دستگاه کمپرسی، لودر و ماشین‌های نیمه سنگین و ماشین آلات برف روب در شهر در حال برف روبی و ایمن سازی معابر هستند.

تاریخ:
1402/11/15
تعداد بازدید:
1632
منبع:
شهرداری شاهرود:
 آدرس :خیابان تهران ، بلوار شهید بهشتی ، روبروی میدان هفت تیر ،جنب دانشگاه علوم پزشکی تلفن : 31555332 - 023 نمابر: 32390009-023 پست الکترونیکی : r.o@shahrood.ir 
                                                                                                                                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                                                                                                 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شهرداری شاهرود می باشد.
Powered by DorsaPortal