شهردار شاهرود:
اقدامات گسترده استقبال از بهار سازمان عمران و بازآفرینی شاهرود در سطح شهر
شهردار شاهرود با اشاره به اقدامات سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شاهرود در استقبال از بهار ، گفت: عملکرد مدیران و مسئولان شهری باید به گونه ای باشد که هر اقدام با همت، تدبیر، تفکر و ایده همراه بوده و وضعیت شهر را به سمت توسعه ارتقاء بخشد.

 

اقدامات گسترده استقبال از بهار سازمان عمران و بازآفرینی شاهرود در سطح شهر

شهردار شاهرود با اشاره به اقدامات سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شاهرود در استقبال از بهار ، گفت: عملکرد مدیران و مسئولان شهری باید به گونه ای باشد که هر اقدام با همت، تدبیر، تفکر و ایده همراه بوده و وضعیت شهر را به سمت توسعه ارتقاء بخشد.

به گزرش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی برنامه ریزی برای خدمت ارزنده به مسافران نوروزی یکی از ضروریات طرح استقبال از بهار است، افزود: احداث پارک خطی ضلع غربی خاوران، بهسازی پارک بعثت، پارک اتحاد خط لوله نفت، 8بهسازی و بازپیرایی میدان شهرک های بهارستان،فجر و همت، بهسازی فاز اول پارک بهارستان و احداث فاز دوم آن، بهسازی پارک شهرک فدک و ...از جمله اقدامات بهسازی در راستای پارکها بوده است.

وی با اشاره به طرح ویژه استقبال از بهار 1403، ابراز داشت: در این راستا بهسازی و پیاده رو سازیهای شهرک فدک ،خیابان 28 متری باغزندان، خیابان امام تا رودکی،خیابانهای بایزید بسطامی، زینبیه دو طرف، خط لوله ، تهران، جمهوری تا نادر، شبدری، سربالایی مجموعه تفریحی آبشار و قسمتی از خیابان 15 خرداد تا کنون اجرایی شده است.

شهردار شاهرود از اجرای کانیوو در خیابان مفتح،سرباز، خیابان تهران، ایستگاه و شبدری خبر داد و اظهار داشت: عملیات اصلاح هندسی در میادین گل رز، میدان بلوار طاهری، میدان بیمارستان امام حسین، میدان امام حسین باغزندان و مسیر ورودی و خروجی میدان آزادی خبر داد و اعلام داشت: اجرای دو دوربرگردان در 48متری، گلزار شهدا و بیمارستان امام حسین و همچنین رنگ آمیزی جداول سطح شهر ، نصب تابلوهای هدایت مسیر و ترافیکی انجام و در دست انجام است.

احمدی با اشاره به اینکه عملیات گسترده ای در حوزه احداث کانال هدایت آبهای سطحی در سطح شهر اجرایی شده است، عنوان داشت: بلوار سردار سلیمانی حد فاصل میدان آزادی به سمت هفت خوان، ضلع غربی دیوار پادگان ، تملک و تعریض و بازگشایی مسیر شهرک گلبرگ تا غفاری و احداث دیوار، کانال خیابان مصلی، انتهای شبدری، خیابان تهران و بهسازی پایه چراغ های پارکی و تامین برق و روشنایی کلیه پارکها و بلوارها از جمله اقدامات این سازمان بوده است.

تاریخ:
1402/12/07
تعداد بازدید:
1746
منبع:
شهرداری شاهرود:
 آدرس :خیابان تهران ، بلوار شهید بهشتی ، روبروی میدان هفت تیر ،جنب دانشگاه علوم پزشکی تلفن : 31555332 - 023 نمابر: 32390009-023 پست الکترونیکی : r.o@shahrood.ir 
                                                                                                                                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                                                                                                 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شهرداری شاهرود می باشد.
Powered by DorsaPortal