شهردار شاهرود:
شاهرود آماده استقبال از بهار می‌شود/ اجرای فعالیت‌های عمرانی در راستای طرح استقبال از بهار جدی گرفته شود
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه هم‌زمانی ایام نوروز و فصل بهار با ماه مبارک رمضان، سرازیری حجم سفرها و مسافران نوروزی را از اواسط اسفند ماه میسر می‌سازد، گفت: تمامی سازمان‌ها و واحدهای مرتبط با شهرداری وظایف محوله در راستای طرح استقبال از بهار را به بهترین نحو اجرایی کنند .

 

 

 
شاهرود آماده استقبال از بهار می‌شود/ اجرای فعالیت‌های عمرانی در راستای طرح استقبال از بهار جدی گرفته شود

 

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه هم‌زمانی ایام نوروز و فصل بهار با ماه مبارک رمضان، سرازیری حجم سفرها و مسافران نوروزی را از اواسط اسفند ماه میسر می‌سازد، گفت: تمامی سازمان‌ها و واحدهای مرتبط با شهرداری وظایف محوله در راستای طرح استقبال از بهار را به بهترین نحو اجرایی کنند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی با بیان اینکه اجرای طرح استقبال از بهار باید شادی و نشاط را در شهر برای شهروندان و مسافران نوروزی به‌همراه آورد و شهر را بهاری نماید ، افزود: اجرای فعالیت‌های عمرانی در راستای طرح استقبال از بهار جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه تلاش تمام کارکنان شهرداری شاهرود درطول سال بر کسی پوشیده نبود اما این طرح تلاش دوچندان را برای میزبانی مسافران نوروزی می‌طلبد، ابراز داشت: باید در این طرح دغدغه‌مندی مضاعف به تمامی نکات در حوزه‌های مختلف چون فضای سبز، خدمات شهری، زیباسازی، بازرسی و سد معبر، عمران، روابط‌عمومی و امور فرهنگی و غیره با دقت و توجه دوچندان کمبودها شناسایی و در راستای برطرف شدن آن گام‌های بلندی برداشته شود.

شهردار شاهرود با تاکید درپیش بودن سال نو و اقدامات مجموعه شهری در طرح استقبال از بهار تمامی مجوزهای حفاری در شهر خصوصاً در معابر اصلی از تاریخ 15 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه را ممنوع و یا با هماهنگی شهرداری اعلام کرد و اظهار داشت: در معابر فرعی نیز در شرایط بحرانی با بازه زمان‌بندی شده حفاری انجام و سریعاً عوامل لکه‌گیری و آسفالت اقدام نمایند .

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه فعالیت شبانه‌روزی خدمات شهری برای استقبال از بهار و آماده‌سازی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی با هدف هویت‌بخشی و ایجاد حس آرامش و زیبایی صورت می‌گیرد، گفت: رفت‌وروب معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها، لایروبی جوی های آب و انهار، نظافت و پاک‌سازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، شست‌وشوی تابلوها و ایستگاه‌های اتوبوس، جمع‌آوری نخاله های ساختمانی، جمع‌آوری لاستیک‌های خودروهای سنگین، نظافت آرامستان، شستشوی باکس‌های زباله، رفع نواقص زیر مخزنی های مخازن، تعویض و نصب علایم راهنمایی و رانندگی و همچنین سامان‌دهی سگ‌های بلاصاحب و... از جمله اقدامات خدمات شهری است .

 

زیبایی دوچندان شهر با آماده‌سازی فضای سبز شهری

محسن احمدی با بیان اینکه زیبایی، نشاط و طراوت بهار با آماده‌سازی فضای سبز شهری در شهر دوچندان خواهد شد، عنوان داشت: گلکاری، درخت‌کاری، نظافت و ساماندهی پارک‌های سطح شهر، تعمیر و رنگ‌آمیزی جداول، پاک‌سازی استخرها، آبنماها و ساماندهی فضای سبز شهری، بلوارها، رفیوژ ها و میادین و ... از جمله اقدامات این سازمان است .

نصب المان‌های ویژه نوروزی و فضاسازی شهری

وی با اشاره به اینکه نصب المان‌ها تلاش برای تلفیق هنر در زندگی روزمره شهروندان و ایجاد لطافت در معابر شهر است و می‌تواند به محیط شهری کمک کند تا از یکنواختی خارج شود، بیان داشت: نصب المان‌های نوروزی، تعمیر و رنگ‌آمیزی و ساماندهی المان‌های قبلی، رنگ‌آمیزی و دیوار نگاری های سطح شهر، سامان‌دهی مبلمان شهری و غیره از جمله اقدامات این واحد در راستای طرح استقبال از بهار است .

 

اجرای فعالیت‌های عمرانی در راستای طرح استقبال از بهار جدی گرفته شود

شهردار شاهرود با بیان این مطلب که اجرای فعالیت‌های عمرانی در راستای طرح استقبال از بهار جدی گرفته شود، گفت: احداث و آماده‌سازی تمامی سرویس‌های بهداشتی، تکمیل پروژه‌های عمرانی که در راستای استقبال از بهار اجرایی شده است، نصب تابلوهای هدایت مسیر، تکمیل آسفالت نوارهای حفاری، نصب تابلوهای مسیرهای مسافربری، ترمیم پل‌های شکسته، آماده‌سازی فضای بازارچه های نوروزی، تأمین روشنایی و ریسه آرایی، نورپردازی المان‌ها و آبنماها و میادین و... از جمله اقدامات این سازمان است .

همچنین احمدی نصب بنرهای خوش‌آمد، نصب شعار سال توسط مقام معظم رهبری، آذین بندی و پارچه آرایی های سطح شهر، تهیه و تدوین کلیپ نوروزی، پرچم‌های اهتزاز ورودی، ساماندهی بیلبورد ها و اقدامات تحویل سال و غیره را ا از جمله اقدامات مهم روابط‌عمومی و امور فرهنگی عنوان داشت و افزود: شست‌وشوی ناوگان عمومی درون‌شهری، حضور فیزیکی بیشتر حوزه پلیس ساختمان و سد معبر، راه‌اندازی اتوبوس گردشگری، برگزاری مراسمات و جنگ عیدانه در شهر، ساماندهی جمعه بازارها و روز بازارها در روزهای پایانی سال و ...از جمله اقدامات طرح استقبال از بهار در سازمان‌ها و حوزه‌های مرتبط با مجموعه شهرداری شاهرود است .

 

تاریخ:
1402/11/29
تعداد بازدید:
1815
منبع:
شهرداری شاهرود
 آدرس :خیابان تهران ، بلوار شهید بهشتی ، روبروی میدان هفت تیر ،جنب دانشگاه علوم پزشکی تلفن : 31555332 - 023 نمابر: 32390009-023 پست الکترونیکی : r.o@shahrood.ir 
                                                                                                                                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                                                                                                 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شهرداری شاهرود می باشد.
Powered by DorsaPortal