شهردار شاهرود
پیام شهردار شاهرود به مناسبت روز ملی هوای پاک
حفظ و پاسداشت این هدیه بزرگ الهی وظیفه‎ای است که بر دوش یکایک انسانها نهاده شده است. امروزه حفاظت از محیط زیست و پاکیزگی آن به یکی ازمهمترین مطالبات مردمی در سطح جهان تبدیل شده است. در این میان نقش هوای پاک از اولویت ویژه‌ تری برخوردار است، چرا که این مهم تنفس تمام جوامع بشری را در برمی‌گیرد. مدیریت این پاکی امری‌ است حیاتی و ضروری که تنها با یکپارچگی و هماهنگی همه دستگاه‌های ذیربط و از آن مهمتر اراده شهروندان مسئولیت شناس حاصل خواهد شد.
 
 

پیام شهردار شاهرود به مناسبت روز هوای پاک:

به نام خداوند بخشنده مهربان

 

به نام پروردگار هستی، آن که آسمان را آفرید و در آن هوای پاک را گستراند تا ما انسان ها در آن امکان حیات داشته باشیم. دنیای پاک و محیط زیست سالم از بزرگ‌ترین موهبت هایی است که خداوند بزرگ و بلند مرتبه به  بندگان خود عطا فرموده است.

حفظ و پاسداشت این هدیه بزرگ الهی وظیفهای است که بر دوش یکایک انسانها نهاده شده است. امروزه حفاظت از محیط زیست و پاکیزگی آن به یکی ازمهمترین مطالبات مردمی در سطح جهان تبدیل شده است. در این میان نقش هوای پاک از اولویت ویژه‌ تری برخوردار است، چرا که این مهم تنفس تمام جوامع بشری را در برمی‌گیرد. مدیریت این پاکی امری‌ است حیاتی و ضروری که تنها با یکپارچگی و هماهنگی همه دستگاه‌ های ذیربط و از آن مهمتر اراده شهروندان مسئولیت شناس حاصل خواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز مهم، امید آن دارم با اشتراک مساعی همه مسئولان و به ویژه مردم، بتوان هوای پاک را برای نسل های بعدی به یادگار گذاشته تا با حفاظت از محیط زیست مانع بروز تغییرات ناخوشایند در آن شویم.

 

علیرضا حاجی محمد علی

شهردار شاهرود
تاریخ:
1399/10/29
تعداد بازدید:
1198
منبع:
 آدرس :خیابان تهران ، بلوار شهید بهشتی ، روبروی میدان هفت تیر ،جنب دانشگاه علوم پزشکی تلفن : 31555332 - 023 نمابر: 32390009-023 پست الکترونیکی : r.o@shahrood.ir 
                                                                                                                                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                                                                                                 
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شهرداری شاهرود می باشد.
Powered by DorsaPortal