شهردار شاهرود:
طرح استقبال از بهار شهرداری القاکننده نشاط در فضای شهری باشد
شهردار شاهرود با تاکید بر اینکه اجرای طرح استقبال از بهار شهرداری باید شادی و نشاط را در شهر برای شهروندان و میهمانان نوروزی القاء کند، گفت: کیفیت در اقدامات استقبال از بهار از ضرورت‌ها است.

 

 
طرح استقبال از بهار شهرداری القاکننده نشاط در فضای شهری باشد

شهردار شاهرود با تاکید بر اینکه اجرای طرح استقبال از بهار شهرداری باید شادی و نشاط را در شهر برای شهروندان و میهمانان نوروزی القاء کند، گفت: کیفیت در اقدامات استقبال از بهار از ضرورت‌ها است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی در بازدید میدانی ، بیان داشت: خدمت رسانی مطلوب از اولویت های مجموعه شهری شاهرود است.

وی با اشاره به اینکه توجه به روزهای پایانی سال و فرارسیدن سال نو، حال و هوایی دیگر در شهر را حاکم کرده است و شاهد تکاپوی بخش های مختلف حوزهای خدمات شهری، زیبا سازی،سازمان عمران و بازآفرینی شهری، فضای سبز و... در جهت فضا سازی و زیبا سازی شهری هستیم که به وضوح می توان در جای جای شهر آن را مشاهده کرد.

شهردار شاهرود با بیان این که طرح استقبال از بهار نیز در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان و میهمانان برگزار می شود، ابراز داشت: در نظر داریم با سعی و تلاش همه سازمان ها و واحدهای حوزه خدمات شهری بیش از گذشته رضایت شهروندان و میهمانان نوروزی را جلب نماییم و در همین راستا باید برای اجرای این طرح با تعامل و همکاری صمیمانه تمام ظرفیت ها را به کار بگیریم.

احمدی با اشاره به فرصت باقی مانده تا پایان سال بر تلاش مضاعف در جهت رفع نواقص موجود و اجرای برنامه‌های متناسب با طرح استقبال از بهار تاکید کرد و اظهار داشت: باید برنامه‌ها و اقدامات را به نحو شایسته و مطلوب پیگیری و اجرایی کنیم.

وی در پایان اظهار داشت:ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری موجب ایجاد نشاط و سرزندگی در شهروندان می شود که به همین منظور در آستانه سال نو و در راستای ایجاد فضای بصری مناسب و زیباسازی فضاهای عمومی اقدامات متعددی در برنامه ریزی های سازمان ها و واحدهای مختلف حوزه خدمات شهری لحاظ شده است.

 

تاریخ:
1402/12/03
تعداد بازدید:
1897
منبع:
شهرداری شاهرود:
آدرس : استان سمنان، شهر شاهرود، خیابان تهران،بلوارشهید بهشتی،روبری میدان هفت تیر،جنب دانشگاه علوم پزشکی
تلفن :31555332- 023 نمابر: 3239009-023
پست الکترونیکی : r.o@shahrood.ir
کلیه حقوق این وب سایت متعلق بهشهرداری شاهرودمی باشد.
Powered by DorsaPortal